سیاره نهم مرموزتر از همیشه: ۶ برابر بزرگتر از زمین جایی ورای نپتون

اگر به نظرتان پایان فیلم اصلی و قسمت مجسمهی آزادی آن مقداری تاریک شوم بود، این اثر شما را در بهت کامل فرو خواهد بود. ریپک جدید و کامل دانلود بازی Tales from the Borderlands که شامل تمامی پنج قسمت می باشد، توسط FitGirl آماده شد. در مطالعه ی بررسی نقش گردش جو در شکل گیری روزهای بسیار آلوده در کلان شهر تهران توسط زرگری (25) چهار الگوی همدید اصلی شناسایی شد که ماهواره MODIS، گرد و غباری را جانب کشورهای عربستان و عراق نشان می دهد. اگرچه حتی قبل از این اتفاق هم سطح زهره مانند زمین سکونتپذیر نبوده اما احتمال وجود حیات در لایههای بالای جو زهره وجود داشته است.ابرهای زهره عمدتا از سولفوریک اسید تشکیل شدهاند.

او چیزی را مصورساخته که حقیقتاً اتفاق افتاده و قرار است در آینده و درجایی دیگر تجلی بیابد. چارلتون هستون با این شرایط برای همکاری در این پروژه موافقت کرد که فیلمبرداری کل صحنههایی که او در آنها حضور دارد در دو هفته انجام بشود و همچنین شخصیت او در انتها کشته شود. تولیدکنندههای فیلم با نابودی کل سیاره درخواست او را اجابت کردند. کرات هر منظومه در جهتی که ستاره مادر به گرد خود میچرخد، به دور او در گردش هستند؛ اما این سیاره خلاف جهت گردش ستاره مادرش به دور آن گردش میکند.

خردسیاره اریس بزرگترین جرمی است که فراتر از سیاره نپتون در حرکت بوده و به عنوان یک سیاره کوتوله شناخته میشود. مایکل براون نام زینا را بر روی این سیاره کوتوله جدید و نام گابریل را بر روی ماه آن نهاد. ماه قمری اریس، ‪ ۱۶‬روز به طول میانجامد که باعث ایجاد ‪ ۱۲‬هزار و ‪ ۷۷۵‬ماه قمری در طی ی کسال گردش اریس به دور خورشید میشود. ماه شکسته ؛ بمعنی هلال، و خلخال ولعل و ابرو از تشبیهات اوست. وجود پرکلرات بر سطح مریخ ، البته در صورتی که قطعی شود ، خاک مریخ را بیش از آن چیزی که تاکنون از آن شناخته شده است عجیب و متفاوت می کند .

تاکنون دو نظریه در مورد تولد سیارات گازی غول پیکر ارائه شده است. این فیلم پایانبخش ناامیدکنندهی سری اصلی فیلمهای سیارهی میمونها است، این فیلم قرار بوده تا نشان دهد چگونه میمونها توانستند کلک نسل بشر را بکنند اما متأسفانه باوجود روند کاهشی در بودجهی فیلمهای این سری، این محصول بیشتر از چند میمون اسبسوار و ردوبدل شدن چند مشت میان انسانها و میمونها چیزی برای ارائه نداشت. لحن حاکم بر فیلم نیز کاملاً مشهود است و خبری از بدگمانی علیه نسل بشر نیست. نتیجهی فعالیتهای مت ریوز و اندی سرکیس در سومین و آخری اثر خود خارقالعاده است و کاملاً پیرو دیگر عناوین سری سیارهی میمونهاست.

خشمی که سزار (با بازی رادی مکداول) از خود نشان میدهد با اغماض قابل قبول است و رفتار شاهمنشانهی او با وجود تصویر اوج شورش در فیلم «فتح سیارهی میمونها» غیرقابلباور به نظر میرسد. او یکی از ۱۱ نفری بود که بیانیه راسل-اینشتین را امضاء کردند.او ۵ ژانویه ۱۹۷۰ درگذشت. او تا کنون تعداد 25 ویدیو ساخته که به بیش از 11 زبان ترجمه شده اند. دانشمندان اعتقاد به اسارت این قمرها بعد از به وجود آمدن منظومه شمسی، توسط نپتون دارند چون محور چرخشی آن ها خلاف محور چرخشی نپتون است.

۱آب و هوای آن در تمام طول سال گرم است -۲در آن دو فصل خشک و مرطوب وجود دارد-۳از نظر تنوع جانوری بسیار غنی است -۴در ساوان علفخواران تنومند چون گورخر ، فیل ، زرافه و گرگدن فراوان اند و گوشت خواران درنده چون شیر از این گیاه خواران تغذیه می کنند . اما همه چیز در پاندورا گلگون نیست، زیرا RDA (یا اداره توسعه منابع) به دنبال تهدید نه تنها جهان، بلکه کسانی است که در آنجا زندگی می کنند. درست است که فیلم زمان نسبتاً زیادی را بر روی شخصیت جیمز فرانکو به عنوان یک دانشمند میگذراند اما همچنان که بچگی سزار نیازمند وقت زیادی برای رشد است، شخصیتهای انسان مجموعه برای تحریک احساسات خجالت، شرم، همدردی و تنفر در بینندگان لازم به نظر میرسند.

به گزارش پارس ناز این محققان برای تشخیص درست بودن نظریه ها، سناریوها را در ابررایانه ی پیز داینت (piz Daint) سوئیس شبیه سازی کرده و تفاوت بزرگی را بین این دو مکانیزم مشاهده کردند. با حرکت ونوس به دور خورشید و به سمت زمین، قسمتهای روشن آن کمتر و سایز سیاره بزرگتر به نظر می رسد. دمای تقریبی این جرم در روز و شب تفاوت محسوسی ندارد و حدود ‪۲۴۳‬ درجه سانتیگراد زیر صفر برآورد شده است و همانطور که بدیهی به نظر میرسد به سبب فاصله زیاد آن از خورشید، بسیار تاریک باشد.

با مراجعه به جدولهای ویژه عطیه ها در می یابیم که بیشترین آنها یکصد و بیست سال و کمترین آنها هشت سال است. با منتشر شدن فیلم «War for the Planet of the Apes»، پروندهی یکی از موفقترین سهگانههای چند سال گذشته بسته شد. در آن زمان این سیاره دهم سامانه خورشیدی با نام غیر رسمی زینا شناخته میشد اما در 13 سپتامبر سال 2006 نام الهه نزاع و درگیری در اساطیر یونان باستان، یعنی اریس، برای آن انتخاب و تصویب شد.

NFT ضمانتی یا Collateral NFT، نوعی استاندارد جدید برای استیکینگ کولترال (تضمینی) است که به بازیکنان اجازه میدهد با استفاده از داراییهای درون بازی به عنوان ضمانت (Collateral) پول قرض بگیرند. محققان و دانشمندان دانشگاه زوریخ و برن و موسسه فناوری فدرال زوریخ، به بررسی چگونگی شکل گیری این سیارات گازی مشابه مشتری پرداخته اند.دانشمندان با استفاده از قدرت محاسباتی مرکز ابررایانه ملی سوئیس، سناریوهای مختلفی را در خصوص نحوه ی ایجاد و تکامل سیارات گازی مشابه مشتری را شبیه سازی کرده اند. این توده ها سپس توسط گرانش خود به طور مستقیم در هم فرو می ریزد و یک سیاره ی گازی را به وجود می آورند.

از آنجایی که به نظر اریس بزرگتر از پلوتو میآید امکان کشف آن به وجود آمد و ناسا در ابتدا آن را دهمین سیاره سامانه خورشیدی نامید. سطح آن 70 درصد پوشیده از آب است و تنها سیاره ای است که چنین مقدار مایع روی آن وجود دارد. زمین بزرگترین سیاره ی خاکی است.تنها سیاره ای است که زندگی بر روی آن امکان پذیر و روی آن آب به هر سه شکل جامد(یخ)، مایع و گاز وجود دارد. در زبان انگلیسی جمعه «Friday» ریشه در کلمه Frigedaeg دارد که به معنی «روز ناهید» است.

کمترین فاصله آن از خورشید ‪ ۳۸‬واحد نجومی است و این نشاندهنده آن است که گاهی نزدیکتر از پلوتو و گاهی دورتر از آن نسبت به ما قرار دارد . اریس به همراه سیاره کوتوله دیگری به نام میکمیک و هائومی کشف شد،کشفهایی که اعلام آنها در محافل نجومی جنجالآفرین شد. طبق این نظریه دیسک گازی اطراف ستاره جوان به اندازه ای بزرگ است که به دلیل ویژگی خود-گرانشی گاز و غبار، بازوهای مارپیچ به همراه توده هایی در داخل آنها شکل می گیرند.